Често задавани въпроси

ЦЕНИ И ПЛАЩАНИЯ
 
ЦЕНА ЗА РЕЗЕРВАЦИЯТА –ПРЕДПЛАЩАНИЯ
Плащането  за резервация е 25% от цената за целия престой. Информация за размера на таксата за резервация се получава по имейл, след като служителят потвърди резервацията. Плащането може да се извърши по банков път в PLN или EUR, или с кредитна карта (такса с карта 2.3%) в PLN или EUR. Останалата сума се заплаща при получаване  на ключове на място в България в евро. Възможност за извършване наплащане за резервацията и / или общо плащане с карта, включително заплащане на оператор.
 
ПОСОЧЕНАТА ЦЕНА НА САЙТА  ОТНАСЯЛИ  СЕ ЗА 1 ЛИЦЕ? 
Цената, посочена на уебсайта, е цената за целия апартамент, за всички пребиваващи там. Броят на хората, които могат да останат в апартамента, е посочен в описанието на апартамента и в договора за резервация. Ако идвате с малко дете, което може да спи с вас на едно Детето е (до една година), тогава не се включва  малолетното дете като допълнителен човек към общия брой хора . Цената, посочена на уебсайта за целия апартамент, важи за резервации от 7 дни. За престой по-кратък от 7 дни цената се изчислява индивидуално. За Разплащанията  в PLN се приема валутният курс на еврото в деня на резервацията . 
 
КАКВО Е ВКЛЮЧЕНО В ЦЕНАТА?
Цената включва:
  • ползване на апартамента.
  • подготовка на апартамента за пристигането на гости заедно със спалното бельо и кърпите.
  • почистване след заминаване и изпиране  на спалното бельо и кърпите.
 
КАКВО НЕ ВКЛЮЧВА В ЦЕНАТА:
  • Достъпът
  • хранене (хранене може да се закупи в ресторанта на терена на обекта  или в близост). Примерни цени можете да проверите ТУК,
  • допълнително почистване и подмяна на спално бельо и кърпи по време на престоя (услугата може да бъде поръчана на място в офиса ),
  • туристическа такса в размер на 0,23 евро на ден за възрастен.
ТРЯБВА ЛИ ДА ПЛАТЯ ОЩЕ НЕЩО НА МЯСТО?
Не на място се оставя  единствено депозит  в размер на 50 евро , който се връща от наш служител в деня на  заминаването. 
 
РЕЗЕРВАЦИЯ НА АПАРТАМЕНТА
КАК МОГА ДА РЕЗЕРВИРАМ АПАРТАМЕНТ?
Просто потърсете апартамента, който харесвате. Допълнително удобство за вас е възможността да видите няколко апартамента в една и съща сграда, ако пътувате с приятели, семейство или просто по-голяма група. След като изберете апартамента, щракнете върху РЕЗЕРВИРАЙ  и формулярът за известяване за пристигане при нас  (в нашата фирма) . След получаване на съобщението, служителят ще провери резервацията и ще се свърже с вас индивидуално . Нищо друго не е необходимо .

ИМА ЛИ НЯКАКВО ПОТВЪРЖДЕНИЕ ЗА РЕЗЕРВАЦИЯТА?
Да. Ще получите имейл от служител през деня. Понякога съобщенията могат да отидат в директория в пощата, наречена СПАМ - моля, вижте и там, ако съобщението от наша страна не е пристига до вас твърде дълго. Ако нямате никъде от нас съобщение, моля, свържете се с нас по телефон и по имейл. Какво е важно! Само след потвърждаване на резервацията, плащате за апартамента. След получаване и осчетоводяване на плащането по нашите сметки, получавате потвърждение. И малко преди пристигането ще видите напомняне (напомнящо съобщение) , което харесват нашите гости, защото това е времето, когато вашата почивка идва. И нищо не е толкова приятно, колкото предстоящата ваканция .
 
ТРЯБВА ЛИ ДА НАПРАВЯ(ИЗВЪРША) РЕЗЕРВАЦИЯ  ЗА 7 ДНИ?
Не няма при нас някави изисквание и определени дни за пристигане и заминаване . Можете да изберете произволен брой дни и да дойдете и да напуснете всеки ден от седмицата. Цената се изчислява само за 7 дни и всеки следващ ден е дна тази е доплащане към тази цена  .   Разбира се, можете да пристигнете за по-малко от 7 дни, след това цената се изчислява индивидуално.
 
ПРОМЯНА НА РЕЗЕРВАЦИЯТА

МОГАЛИ ДА ПРОМЕНЯ ПЕРИОДА НА ПРЕСТОЯ?
Ако един и същ апартамент е достъпен в различно време, няма проблем . Една промяна е безплатна, друга подлежи на плащане в съответствие с правилника.
 
МОГАЛИ Д АПРОМЕНЯ РЕЗЕРВАЦИЯТА НА ИМЕТО АН НЯКОЙ ДРУГ ЗАЩОТО АЗ НЕ МОГА ДА ДОЙДА?
Да ще помолим за данните за промяна , ще променим договора  моля свържете се с нас по  електронната поща .
 
МОГА ЛИ ДА АНУЛИРАМ АНУЛАЦИЯТА?
Да. Моля, проверете условията на вашата резервация, тя описва условията за анулиране.
 
ПРИСТИГАНЕТО  В БЪЛГАРИЯ

КАК  МОГА ДА СЕ НАСТНЯ И КЪДЕ ДА ВЗЕМА КЛЮЧОВЕТЕ?
Ключовете (или / и карти за достъп) на апартамента се издават на Посетителя, Гост от оторизиран служител на компанията Менада в комплекс PERSANI, 8240 Слънчев бряг, на главната улица в Слънчев бряг( за обектите  в слънчев бряг , Свети влас , Елените , Ахелой и Равда). Да стигнете до нашия офис, за да вземете ключовете си е много лесно. Просто отворете приложението Google Maps на телефона си и потърсете името Menada Apartments или на посочените места или в самите комплекси, в зависимост от местоположението на апартамента. За гостите, които отиват в Созопол до Хоризонт, Paradise Dune & Town House, South Pearl, Green Hils в центъра на Созопол от служител на място, а за Regina Mare в Царево на рецепцията в хотел Regina Mare, Primea / Rocamar на рецепцията в хотел Regina Mare . Ключовете на апартамента могат да бъдат взети най-рано при пристигане от 15.00 часа (българско време) до 22.00 часа. В случай на промяна на мястото на получаването на ключове, посетителят / Гостът се информира незабавно по електронен път преди пристигането. 
 
ТРЯБВА ЛИ Д АИНФОРМИРАМ ЗА СВОЕТО ПРИСТИГАНЕ?
Ще ни бъде много приятно и ще сме  задължени . За предпочитане е два часа преди пристигането  за да подготвиме документите и ключовете за апартамента за вас. Ако искате да вземете ключовете си в комплекса, моля, уведомете ни. Ще поискаме и направите цялостно плащане преди пристигането. Ще Ви помолим също да попълните данните за регистрация на лични данни за задължително уведомяване в Българския туристически регистър.
 
КОГА МОГА ДА СЕ НАСТАНЯ?
Ключовете от апартамента могат да бъдат издадени от 15.00 часа. Престоят продължава до максимум 11,00 в деня на отпътуване. Така 15.00-11.00 това  е хотелското време .
 
МОГА ЛИ ДА СЕ НАСТАНЯ ПО РАНО?
Има такава възможност, но трябва да бъдат изпълнени два много важни условия . В този ден  в апартамента да няма гост   и апартаментът трябва да бъде почистен. Ако тази ситуация е на лице , моля, свържете се с нас, по-рано ще бъдем във нашия офис и ще се подготвим за посрещането и настаняването.
 
ДО КОЛКО ЧАСА МОГА ДА ПРИСТИГНА?
Чакаме ви до 24:00 безплатно. При регистрация между 24:00 и 6:00 часа ние таксуваме допълнителна такса от 10 BGN. Моля, не забравяйте, че ако вашето пристигане е толкова късно, моля, информирайте ни предварително.
 
КАК ДА ПРЕДАМ КЛЮЧОВЕТЕ ОТ АПАРТАМЕНТА? 
Предаването на ключовете и напускането на апартамента за ключовете (и / или карта за достъп) се извършва от 7.00 не по-късно от 11.00 (българско време), в деня на заминаване: от Ахелой, от Слънчев бряг, Свети Влас. Посетителите, гостите, собственикът чакат в апартамента работник на Менада, за да предадат заедно помещението и ключовете. Времето за напускане се уточнява с работника по време на настаняването .
В Regina Mare в Царево ключът се извършва на рецепцията на хотела; в Primea / Rocamar на рецепцията на Regina Mare, в Созопол за Horizon, Paradise Dune @ Town House, South Pearl, Green Hills в се уточнява времето на напускането апартамента  с местен управител  при самото настаняване. По-ранно заминаване от 7:00 се заплаща такса 10 BGN.
 
МОГАЛИ ДА НАПУСНА АПАРТАМЕНТА БЕЗ ПОСЕЩЕНИЕ НА РАБОТНИК В АПАРТАМЕНТА?
Това важи само за Царево. Представител на компанията винаги трябва да идва в апартаментите на други места.
 
КАКВО ОБОРУДВАНЕ ИМА АПАРТАМЕНТА?
Всички наши единици за настаняване имат сходни стандарти. Всички те са много добре разположени и красиво оборудвани. Разполагат с басейни, паркоместа и автоматична климатизация. Всяка единица за настаняване разполага с оборудван кухненски бокс и отделна баня. Всеки апартамент е оборудван и обзаведен от собственика с нещата, посочени по-долу:
• печка (керамична) - 1 брой
• хладилник - 1 брой
• чайник - 1 брой
• комплект чаши за вода - от 3 до 6 броя
• комплект чаши за вино - от 3 до 6 броя
• прибори за хранене (ножове, вилици, лъжици, чаени лъжички) - комплект (от 3 до 6 броя)
• комплект кухненски ножове - от 2 до 5 броя
• Тенджери - до 3 броя
• чинии - от 3 до 6 броя
• чинии за супа - от 3 до 6 броя
• тиган - 1 брой
• кошче за отпадъци - 1 брой
• сушилня за съдове - 1 брой
• чаени чаши (или чаши) - 3 до 6 души
• пепелник (пушене само на балкона или терасата) - 1 брой не се изисква
• сушилня за дрехи - 1 брой
• Телевизор - 1 брой
• юргани и възглавници - според броя места за спане в апартаментите
• одеяла и калъфки за възглавници и чаршафи - според броя места за спане
• кърпи - 1 бройка за всяко място за спане, бял цвят
• кърпи за баня - 1 брой за всяко място за спане - бели
•Лопатка и четка - 1 брой допълнително
• Кофа с моп - 1 брой в допълнение
 
В някои апартаменти ще намерите фурна, тостер, микровълнова печка, пералня. Това обаче са допълнителни елементи. Струва си да проверите общите мебели и външния вид на апартамента на снимките на апартамента, които са представени във всеки апартамент. Всеки апартамент има свои индивидуални снимки, представящи своите мебели и видимо оборудване  
 
КАКВО СТУДИО ОЗНАЧАВА В ОПИСАНИЕТО НА АПАРТАМЕНТА?
Думата студио се използва в описанията на апартаменти поради съществуването на концепцията в различни страни, включително и в България.
STUDIO - може да се използва за 2.3 или 4 човека. Студиото е студио апартамент, т.е. една голяма стая с кухненски бокс и отделна баня (с вана или душ).
Други видове стаи в нашата база за настаняване са:
2 СТАИ - разбира се 2,3,4,5 или 6 души могат да останат тук. Двустайният апартамент се състои от отделна спалня, която обикновено разполага с голямо двойно легло и хол, т.е. дневна с кухненски бокс.
3 СТАИ - за 5.6 души. Тристайните апартаменти са много редки - две отделни спални и хол с кухненски бокс.
ВИЛА - за 5,6 души. Вилата, също като апартаментите с 3 стаи, разполага с две отделни спални, хол с кухненски бокс и баня.
 
В АПАРТАМЕНТИТЕ ИМА ЛИ СПАЛНО БЕЛЬО И КЪРПИ?
Разбира се, за пристигането ви винаги се подготвя свеж комплект спално бельо и кърпи (една голяма кърпа и една средна за един човек в апартамента).
 
ИМА ЛИ ТОАЛЕТНА ХАРТИЯ И САПУН В АПАРТАМЕНТА?
Да. Ние подготвяме такъв пакет за вашето пристигане. Освен това в кухнята винаги се стараеме  да има гъба и препарат за измиване  на съдовете .
 
ОБОРУДВАНА ЛИЕ КУХНЯТА?
Да разбира се  основнотот оборудване е описано в оборудването  . Във всяка кухня можете да си приготвите храна , или да пиете кафе.
 
КАК ДА ОТКРИЯ АПАРТАМЕНТ ЗА  СЕБЕ СИ?
За това имаме търсачка. Работи интуитивно. Трябва да попълните всяко поле от своя страна и ще се появи конкретен избор. Винаги можете да изберете отново. Ако нямате време да разгледате и търсите нещо конкретно, пишете ни или ни се обадете. За нас създаването на такова предложение не е проблем.
 
ДРУГИ: ПАРКИНГ, ХРАНА, ПАРИ, ПЛАЖ, ШЕЗЛОНГИ, ЕЗИК.
 
ИМАЛИ ПАРКИНГ ОКОЛО ОБЕКТА
в повечето апартаменти има възможност , да паркирате  в близките улички до обекта . Някой обекти  разполагат и с подземен паркинг срещу допълнително заплащане . Подробности в това отношение винаги са описани в описанието на комплекса. Ако се съмнявате, моля, попитайте ни.
 
КЪДЕ МОГА ДА КУПЯ ХРАНА?
Много Обекти разполагат с ресторанти, в които можете да закупите закуска, обяд и вечеря. Някои обекти дори имат възможност за закупуване на опцията All Inlcusive. Силно препоръчваме обаче да посетите близките ресторанти, защото разнообразието на българската кухня е огромно и си струва да се открие. Ресторантите са разположени много близо до съоръженията и не  трудно да ги намерите.
 
МОГА ЛИ ДА ВЗЕМАТ ЖИВОТНИ СЪС СЕБЕ СИ?
Зависи от обекта. Моля, проверете описанието на имота или се свържете с нас. Често можете да дойдете с малък домашен любимец, което не е трудно. Също така си струва да помним, че когато приемаме домашните си любимци, трябва да гарантираме, че те не се разхождат сами в комплекса, особено около басейните.
 
КАКВИ ПАРИ ТРЯБВА ДА ВЗЕМА?
Най добре  е да закупите  по добър валутен курс  в местното  обменно бюро във вашия град   Евро , еврото се обменя   в бъларски лев  за предпочитне в кантора   която се казва CROWN , нормалният курс е 1,91 ( а най добрият 1,95) .
 
ПЛАТЕНИ ЛИ СА ПЛАЖОВЕТЕ?
Не плажовете са обществени и безплатни. Те често се разделят на зони с шезлонги, където концисионерите  изискват такси за шезлонги имаи  зони без шезлонги, където можем да се разположим , където искаме и с това, което искаме.
  
ПЛАТЕНИ ЛИ СА ШЕЗЛОНГИТЕ  ОКОЛО  БАСЕЙНА?
Не. Това е включено в цената. Размерът на зоната около басейна разбира се е адаптиран към възможностите на комплекса .   
 
КАКЪВ ЕЗИК СЕ ГОВОРИ ТАМ?
Езикът, който се използва в България, е българският. Често местната общност се справя отлично на полски, руски или английски. Нашите служители в офиса също говорят полски, английски, руски и български. Ние сме за вас.
Този сайт използва бисквитки, за да предоставя услуги на най-високо ниво. Ако не сте съгласни да съхранявате бисквитки на вашето устройство, коригирайте настройките на браузъра си.
ОК